Семинар „Каријерно вођење и саветовање у средњој школи“ у Београду

Национални центар Euroguidance – Европскe мрежe за подршку каријерном вођењу и саветовању организује семинар за наставнике средњих школа ,,Каријерно вођење и саветовање у средњој школи”, који ће се одржати у петак, 2. марта 2018. године у периоду од 10 до 17 часова, у Београду, у просторијама Фондације Темпус (улица Руже Јовановић 27а, улаз из Жабљачке).

Семинар ,,Каријерно вођење и саветовање у средњој школи” је акредитован код ЗУОВ-а и налази се под редним бројем 47 у Каталогу програма стручног усавршавања наставника, васпитача и стручних сарадника за школску 2016/17. и 2017/18. годину. Овај семинар је до сада похађао значајан број наставника широм Србије и оценио га као важну подршку за реализацију активности каријерног вођења и саветовања у средњој школи.

Семинар је осмишљен првенствено за наставнике са мало искуства у области каријерног вођења и саветовања. Учесници ће, поред упознавања са свим што појам каријерног вођења и саветовања подразумева, сазнати више о корисним ресурсима за наставнике и ученике на националном и европском нивоу. Поред тога, биће представљен приручник намењен наставницима средњих школа, који садржи примере активности каријерног вођења и саветовања које се успешно реализују у средњим школама.

Учешће на семинару је бесплатно, а за пријаву је потребно попунити регистрациони формулар до понедељка, 26.фебруара 2018. године, до 12 часова. Број места је ограничен. Одабрани учесници ће потврду учешћа на семинару добити најкасније у среду, 28. фебруара у подне.

О Приручнику

Приручник “Каријерно вођење и саветовање – приручник за наставнике средњих школа” настао је као резултат сарадње националног центра Euroguidance мреже и Београдске отворене школе, а на иницијативу Министарства просвете, науке и технолошког развоја.

Циљ оваквог приручника је да обједини и представи примере добре праксе који би наставницима били водиља у осмишљавању сопствених активности прилагођених конкретној ситуацији, потребама ученика и окружењу. Овај приступ „од наставника за наставнике“ нагласак ставља на конкретне активности, пружа практичне савете за припрему наставника и пре свега, представља оне активности које су се показале успешним у досадашњој пракси.