Kako koristiti EPALE?

Kako postati član portala

Da biste postali član portala, potrebno je popuniti registracioni formular. Formular zahteva nekoliko ličnih podataka (ime i prezime, e-mail adresu) i možete mu pristupiti OVDE

Proces registracije je sličan kao i na drugim portalima: nakon što se popuni registracioni formular, na imejl adresu koja je navedena u prijavi stiže poruka sa linkom za verifikaciju profila. Nakon pristupanja tom linku, profil postaje aktivan: vidljiv je ostalim članovima portala (ukoliko ste izabrali tu opciju), postaju dostupne opcije za kreiranje sadržaja (blog, vesti, događaji, resursi), možete učestvovati u diskusijama, komentarisati sadržaj i priključiti se zajednicama praksi.

Uloga Nacionalnog tima za podršku

Nacionalni tim za podršku (NSS), zajedno sa Centralnim timom za podrškom, zadužen je da obezbedi kvalitetan sadržaj na portalu i podstakne saradnju u oblasti obrazovanja odraslih.

Kako bi se osiguralo da je na portalu uvek dostupan pouzdan i kvalitetan sadržaj, NSS sprovodi niz aktivnosti kojima se primenjuje zajednička urednička politika, sa ciljem da se svi članovi portala osećaju bezbedno i da imaju na raspolaganju pouzdane informacije. Detaljnije informacije o ovoj temi možete pronaći ovde. U skladu sa uredničkom politikom, NSS vrši proveru kvaliteta i relevantnosti svih postavljenih tekstova (blogova, vesti, opisa događaja i resursa) pre nego što odobri njihovo objavljivanje.

Nacionalni tim za podršku je dostupan registrovanim članovima na EPALE platformi za pitanja koja se odnose na registraciju, kako pristupiti određenom sadržaju i funkciji portala (na primer: u kom odeljku EPALE može da se napiše vest), kao i u slučaju tehničkih poteškoća pri korišćenju portala.

U Srbiji, EPALE nacionalni tim za podršku radi pod okriljem Fondacije Tempus i dostupan je za kontakt putem imejl adrese: adult-education@tempus.ac.rs  ili putem telefona: 011 33 42 430.

Poslednje modifikovano: april 13, 2018



Publikacije: