Aktivnosti Informativnog centra Fondacije Tempus u aprilu 2021. godine

Informativni centar Fondacije Tempus (Beograd, Terazije 39, I sprat), u sklopu svog mesečnog programa aktivnosti tokom aprila 2021. godine organizuje događaje: 

  • Vebinar: Novi Erazmus+ program i poziv za podnošenje projekata, 13. april (12-13 časova), 21. april (16-17 časova), 26. april (14-15 časova)
  • Facebook sesije: Pitajte nas o novom Erazmus+ programu i pozivu za podnošenje projekata, 15, 22. i 29. april, 12-13 časova
  • Vebinar: Mogućnosti za mobilnost studenata kroz Erazmus+ program, 6. april, 16-17 časova
  • Vebinar: Eurodesk – prilike za mobilnost mladih u Evropi, 9. april, 16-17 časova
  • Vebinar: Kako da samostalno učim? – saveti za uspešno učenje kod kuće, 12. april, 12:30–13:30
  • Vebinar: Kako savladati tremu pred završni ispit,  15. april, 12:30–13:15
  • Prezentacija: Erazmus+ projekti mobilnosti za opšte, stručno i obrazovanje odraslih, 15. april, 18-19 časova, SKC Beograd
  • Vebinar: Kako da pronađete partnere za Erazmus+ projekte?, 16. april, 16-17 časova
  • Vebinar: Kako da uspešno kreirate novi Europass CV?, 22. april, 16-17 časova
  • Vebinar: Studiraj u Srbiji, 28. april, 16-17 časova
  • Praktične individualne sesije uživo: Registracija OID i PIC broja, 7, 14, 21. i 28. april, od 12 do 13 časova
  • Individualne konsultacije za učenike srednjih škola: Šta da radim posle mature?

 

Utorak (13. april), sreda (21. april) i ponedeljak (26. april)

Vebinar: Novi Erazmus+ program i poziv za podnošenje projekata

Povodom početka novog Erazmus+ programa (2021-2027) i otvaranja Erazmus+ opšteg poziva za podnošenje predloga projekata za 2021. godinu, Informativni centar Fondacije Tempus organizuje vebinar sa ciljem upoznavanja svih zainteresovanih predstavnika organizacija i ustanova iz Srbije iz sektora obrazovanja, mladih i sporta sa novim programom i mogućnostima koje su na raspolaganju za podnošenje projektnih prijava u konkursnom roku za 2021. godinu. Prisutni će se između ostalog upoznati sa glavnim obeležjima i novinama u programu, različitim vrstama projekata u kojima organizacije i ustanove mogu učestvovati, načinom njihovog podnošenja, kao i podrškom Fondacije Tempus koja im je pritom dostupna. U drugom delu vebinara, predstavnici Fondacije Tempus biće na raspolaganju za sva opšta i specifična pitanja učesnika.

Jednočasovni vebinar u istom formatu realizuje se u tri različita termina, a moguće je prijaviti se za jedan: 13. aprila od 12 do 13 časova, 21. aprila od 16 do 17 časova i 26. aprila od 14 do 15 časova. Za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular, najkasnije do 17 časova dan uoči dana održavanja vebinara.

Četvrtak, 15, 22. i 29. april

Facebook sesije: Pitajte nas o novom Erazmus+ programu i pozivu za podnošenje projekata

Povodom početka novog Erazmus+ programa (2021-2027) i otvaranja Erazmus+ opšteg poziva za podnošenje predloga projekata za 2021. godinu, Fondacija Tempus putem svog Facebook naloga organizuje otvorene jednočasovne sesije uživo tokom kojih će predstavnici Fondacije odgovarati na pitanja predstavnika ustanova i organizacija aktivnih u oblastima obrazovanja, mladih i sporta o novom programu i pozivu. Za učešće nije potrebna prijava, a  svi zainteresovani mogu postaviti pitanje ili nedoumicu u odgovarajućoj sesiji, prema oblasti u kojoj se planira prijava projekta: 

  1. Sesija za oblast opšteg, stručnog i obrazovanja odraslih, četvrtak, 15. april, 12-13 časova
  2. Sesija za sektore mladih i sporta, četvrtak, 22. april, 12-13 časova
  3. Sesija za visoko obrazovanje, četvrtak, 29. april, 12-13 časova

 

Utorak, 6. april

Mogućnosti za mobilnost studenata kroz Erazmus+ program

U okviru Erazmus+ nedelje, Informativni centar Fondacije Tempus organizuje vebinar namenjen sadašnjim i budućim studentima svih nivoa studija na državnim i privatnim visokoškolskim ustanovama u Srbiji, kao i svim drugim zainteresovanim za mogućnosti učestvovanja u stipendiranim studentskim razmenama i praksama u inostranstvu. Na vebinaru će biti reči o uslovima učešća na Erazmus+ razmenama, visini i obuhvatu stipendija, potrebnoj dokumentaciji i načinu prijave.  Osim toga, svi zainteresovani za studiranje celokupnih master studija u inostranstvu moći će da se informišu o konkurisanju za Erazmus Mundus zajedničke master programe.

Vebinar se održava u utorak, 6. aprila, sa početkom u 16 časova. Za učešće na vebinaru potrebno je popuniti kratak registracioni formular najkasnije do 6. aprila u 12 časova.

 

Petak, 9. april

Vebinar: Eurodesk – prilike za mobilnost mladih u Evropi

Vebinar koji se organizuje u okviru Erazmus+ nedelje je namenjen svim studentima, mladima i osobama koje rade sa mladima (omladinskim radnicima), koji su zainteresovani da saznaju više o prilikama za mobilnost mladih u Evropi i drugim korisnim aktuelnim informacijama na tu temu. Učesnici će se upoznati sa Eurodesk sajtom, Eurodesk bazom mogućnosti za mobilnost, koja pruža informacije i mogućnost pretrage prilika za školovanje, volontiranje, prakse i slično u inostranstvu, kao i sa novim Evropskim portalom za mlade.

Vebinar se održava u petak, 9. aprila u 16 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular, do 9. aprila u 12 časova.

 

Ponedeljak, 12april

Vebinar: Kako da samostalno učim? – saveti za uspešno učenje kod kuće

Ovaj vebinar je namenjen svim učenicima osnovnih i srednjih škola koji žele da unaprede svoje veštine učenja i organizacije. Pored odgovora na glavne dileme u okolnostima učenja kod kuće, vebinar nudi mogućnost učenicima da savladaju i samostalno primene nekoliko tehnika učenja i da saznaju više o organizaciji vremena i praćenju sopstvenog napretka u učenju.

Vebinar se održava u ponedeljak, 12. aprila, sa početkom u 12.30 i trajaće do 13.30. Za prijavu za učešće na vebinaru potrebno je popuniti kratak registracioni formular, a rok za prijavu je 11. april u 20 časova.

Četvrtak, 15. april

Vebinar: Kako savladati tremu pred završni ispit

U okviru ove teme učenici osnovnih škola će imati priliku da saznaju različite načine za prevazilaženje treme i osmisle svoj plan za suočavanje sa tremom prilikom polaganja završnog ispita.

Vebinar se održava u četvrtak, 15. aprila, sa početkom u 12.30 i trajaće do 13.15 časova. Za prijavu za učešće na vebinaru potrebno je popuniti kratak registracioni formular, a rok za prijavu je 14. april u 12 časova.

Četvrtak, 15. april

Studentski kulturni centar (Velika sala), Beograd

Prezentacija: Erazmus+ projekti mobilnosti za opšte, stručno i obrazovanje odraslih

Događaj koji zajedno organizuju Fondacija Tempus i Studentski kulturni centar Beograd namenjen je zaposlenima u osnovnim i srednjim školama, predškolskim i ustanovama za obrazovanje odraslih, zainteresovanim za učešće u Erazmus+ projektima mobilnosti u aktuelnom konkursnom roku (11. maj 2021. godine). Tokom događaja, učesnici će se upoznati sa pravilima za podnošenje ovog tipa projekata, kroz koji su mogući boravci u evropskim zemljama u svrhu stručnog i profesionalnog usavršavanja.

Prezentacija će se održati u četvrtak, 15. aprila od 18 do 19 časova, u Velikoj sali Studentskog kulturnog centa u Beogradu (Kralja Milana 48). Broj učesnika će biti biti ograničen i usklađen sa važećim epidemiološkim merama.

Petak, 16. april

Vebinar: Kako da pronađete partnere za Erazmus+ projekte?

Vebinar je namenjen predstavnicima organizacija i ustanova aktivnih u sektorima obrazovanja, mladih i sporta koji žele da se informišu o dostupnim resursima koji mogu olakšati povezivanje sa kolegama širom Evrope i pronalaženje partnera za učestvovanje u Erazmus+ projektima. Prisutni će moći da se upoznaju sa bazom svih do sada odobrenih Erazmus+ projekata – Erasmus+ project results, platformama eTwinning, School Education Gateway i EPALE, kao i drugim alatima za pronalaženje partnerskih organizacija u inostranstvu, poput OTLAS platforme koja okuplja organizacije aktivne u sektoru mladih.

Vebinar se održava u petak, 16. aprila sa početkom u 16 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular, do 16. aprila u podne.

 

Četvrtak, 22. april

Vebinar: Kako da uspešno kreirate novi Europass CV?

Ova praktična onlajn sesija namenjena je studentima, učenicima, mladima, nastavnicima, zaposlenim osobama i tražiocima posla, kao i svim osobama koje žele da saznaju kako se koristi inovirana Europass platforma. Tokom vebinara će biti demonstrirano kako se registruje na platformu, kako se na njoj kreiraju, čuvaju, dele i sa nje izvoze Europass profil (portfolio), radna biografija (CV) i propratno pismo, kao i koje dodatne funkcionalnosti u svrhu obrazovanja i zapošljavanja su na raspolaganju.

Vebinar se održava u četvrtak, 22. aprila sa početkom u 16 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular, do 22. aprila u podne.

 

Sreda, 28. april

Vebinar: Studiraj u Srbiji

Fondacija Tempus organizuje vebinar u sredu, 28. aprila, u 16 časova, namenjen stranim studentima zainteresovanim za upis ili nastavak studija u Srbiji.

Tokom trajanja vebinara, učesnici će biti informisani o visokom obrazovanju u Srbiji i akreditovanim visokoškolskim ustanovama i programima. Osim toga, učesnici će dobiti najvažnije informacije o studiranju u Srbiji (dostupni studijski programi, trajanje studija, jezik izvođenja nastave itd). Na vebinaru će detaljnije biti predstavljena ažurirana elektronska verzija kataloga Study in Serbia i biće objašnjene procedure upisa, kao i vremenski okvir za prijave i polaganje prijemnih ispita. Učesnici će takođe moći da dobiju odgovore i na praktična pitanja u vezi sa životom u Srbiji.

Radni jezik vebinara je engleski, a zainteresovani strani kandidati se mogu prijaviti popunjavanjem registracionog formulara do 28. aprila u 12 časova.

Stalne aktivnosti tokom aprila

Sreda, 7, 14, 21. i 28. april

Praktične individualne sesije uživo: Registracija OID i PIC broja

Predstavnici svih organizacija i institucija (škola, predškolskih i visokoškolskih ustanova, nevladinih organizacija…) koje planiraju da učestvuju prvi put u Erazmus+ projektima, a potrebna im je podrška pri registraciji OID i/ili PIC broja (jedinstvenih identifikatora koji se koriste u prijavama Erazmus+ projekata), mogu se prijaviti za individualne sesije u Informativnom centru Fondacije Tempus u Beogradu.

Individualne sesije se obavezno unapred dogovaraju u jednom od raspoloživih termina, za šta je potrebno da zainteresovani minimum dva dana unapred iskažu interesovanje pozivom Info centru (011/3342-430, opcija 1, 10-18 časova) ili slanjem poruke na e-poštu: info@tempus.ac.rs. Raspoloživi termini su: 7, 14, 21. i 28. april od 12 do 13 časova.

 

Individualne konsultacije za učenike srednjih škola: Šta da radim posle mature?

Fondacija Tempus – Euroguidance centar organizuje za maturante individualne konsultacije – razgovore sa psihologom/savetnikom, kao još jedan način podrške prilikom donošenja odluke na pitanje: „Šta da radim posle mature?“. U ovom trenutku, razgovori se obavljaju isključivo putem Skajpa, a svoj razgovor možete zakazati popunjavanjem kratkog registracionog formulara.

Facebook live chat

Pored mejla i telefona, svi zainteresovani studenti i mladi na raspolaganju imaju i mogućnost direktnog informisanja putem društvene mreže Facebook, korišćenjem chat opcije.

Svake srede od 16 do 17 časova i svakog petka od 12 do 13 časova, predstavnici Fondacije Tempus su na raspolaganju za pitanja putem live chat komunikacije na društvenoj mreži Facebook.

Za sve dodatne informacije možete kontaktirati Fondaciju Tempus putem telefona 011 33 42 430 (opcija 1) ili putem mejla info@tempus.ac.rs.

 

Skip to content