Четврто издање годишње публикације Европске комисије, Education and Training Monitor 2015, објављено је за 2015. годину. Овај извештај се бави системима образовања и обуке у Европи, и мери напредовање Европске уније у постизању циљева одређених Стратегијом Европа 2020. Поред тога, овај документ представља основу за годишње националне извештаје, који приказују индивидуални напредак земаља у оквиру Европских семестара.
Прикупљени подаци приказују напредак у образовању у европским земљама у последњих годину дана, али такође говоре о растућој потреби за већим степеном инклузивности и друштвене мобилности. Извештај показује да је у 2015. значајан број држава постигао циљеве постављене у Стратегији Европа 2020, који се тичу жељеног броја студената који завршавају високошколско образовање, и минимизирања броја ученика и студената који рано напуштају образовни систем. Ипак, публикација показује и да је много вероватније да ученици и студенти емигранти, или они који долазе из социјално неповољних средина, напусте образовање раније, него што је случај са њиховим вршњацима који живе у бољим условима. Извештај закључује да је потребно инвестирати у повећање инклузивности и друштвене мобилности у европским образовним системима.
Публикација Eurydice мреже, Структурни индикатори за мониторинг система образовања и обуке у Европи 2015. (Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe 2015), обезбеђује основне и комплементарне информације за неке од структурних индикатора који су укључени у публикацију Европске комисије Education and Training Monitor 2015. Овај извештај обухвата све чланице ЕУ, као и већину осталих земаља које учествују у Eurydice мрежи, укључујући и Србију. Документ садржи више од 30 индикатора из пет кључних области: предшколско васпитање и образовање, постигнућа у области основних вештина, високо образовање, запошљивост дипломаца и мобилност студената.