Информативни центар Фондације Темпус (Београд, Теразије 39, I спрат), у склопу свог месечног програма активности током јануара 2021. године организује догађаје:
- Вебинар: Eurodesk – прилике за мобилност студената и младих, 15. јануар, 16-17 часова
- Вебинар: Како креирати нови Europass CV?, 19. јануар, 16-17 часова
- Вебинар за родитеље: Како подржати дете у процесу доношења одлуке о избору занимања, 20. јануар, 16-17 часова
- Вебинар: Еразмус+ платформе и мреже за професионално усавршавање наставника, 22.јануар, 16-17 часова
- Вебинар: Ресурси за писање Еразмус+ пројеката, 25. јануар, 16-17 часова
- Вебинар: Како на студентску размену кроз Еразмус+ програм?, 26. јануар, 16-17 часова
- Вебинар: Студирај у Србији, 29. јануар, 16-17 часова
- Практичне индивидуалне сесије уживо: Регистрација OID и PIC броја, 13, 20. или 27. јануар, од 12 до 13 часова
- Индивидуалне консултације за ученике средњих школа: Шта да радим после матуре?
Учешће у догађајима других организација
- Презентација: Еразмус+ студентске размене, 28. јануар, 18-19 часова, Велика сала Студентског културног центра (Краља Милана 48), Београд
Вебинар: Eurodesk – прилике за мобилност студената и младих
Вебинар је намењен свим студентима, младима и особама које раде са младима (омладинским радницима), који су заинтересовани да сазнају више о приликама за мобилност младих у Европи и другим корисним актуелним информацијама на ту тему. Учесници ће се упознати са Eurodesk базом могућности за мобилност, која пружа информације и могућност претраге прилика за школовање, волонтирање, праксе и слично у иностранству, као и са новим Европским омладинским порталом.
Вебинар се одржава у петак, 15. јануара у 16 часова, а за пријаву учешћа потребно је попунити кратак пријавни формулар, до 15. јануара у 12 часова.
Вебинар: Како креирати нови Europass CV?
Ова практична онлајн сесија намењена је студентима, ученицима, младима, наставницима, запосленим особама и тражиоцима посла, као и свим особама које желе да сазнају како се користи иновирана Europass платформа. Током вебинара ће бити демонстрирано како се региструје на платформу, како се на њој креирају, чувају, деле и са ње извозе Europass профил (портфолио), радна биографија (CV) и пропратно писмо, као и које додатне функционалности у сврху образовања и запошљавања су на располагању.
Вебинар се одржава у уторак, 19. јануара са почетком у 16 часова, а за пријаву учешћа потребно је попунити кратак пријавни формулар, до 19. јануара у подне.
Вебинар: „Како подржати дете у процесу доношења одлуке о избору занимања“
„Како подржати дете у процесу доношења одлуке о избору занимања“ – у оквиру ове теме родитељи имају прилику да сазнају за које кораке у избору средње школе / студијског програма / занимања је посебно важна њихова подршка и на који начин могу да подрже своју децу у припреми завршног/пријемног испита.
Вебинар се одржава у среду, 20. јануара са почетком у 16 часова, а за пријаву учешћа потребно је попунити кратак пријавни формулар, до 19. јануара у подне.
Вебинар: Еразмус+ платформе и мреже за професионално усавршавање наставника
Вебинар је намењен запосленима у основним и средњим школама, предшколским установама и установама за образовање одраслих.
Пристутни ће бити у прилици да се информишу о могућностима за професионално усавршавње и повезивање са колегама широм Европе путем Еразмус+ платформи и мрежа (eTwinning, SchoolEducation Gateway, EPALE, Euroguidance, Europass и Eurydice), независно од тога да ли већ учествују или планирају учешће у Еразмус+ пројектима.
Једночасовни вебинар се одржава у петак, 22. јануара, са почетком у 16 часова. За учешће на вебинару потребно је попунити кратак пријавни формулар најкасније до 22. јануара у 12 часова.
Вебинар: Ресурси за писање Еразмус+ пројеката
Вебинар је намењен представницима свих врста организација и установа активних у области образовања, младих и спорта који планирају да у наредном периоду учествују у писању и подношењу пријава Еразмус+ пројеката.
Учесници вебинара ће моћи да сазнају које све бесплатне ресурсе Фондације Темпус и Европске комисије могу да искористе приликом осмишљавања и писања Еразмус+ пројеката. Између осталог, биће речи о платформи Erasmus+ project results, информацијама доступним на сајту Еразмус+ програма у Србији, презентацијама, видео туторијалима, као и о активностима подршке Фондације Темпус у току трајања конкурса (инфо дани, радионице за писање пројеката, консултације).
Вебинар се одржава у понедељак, 25. јануара са почетком у 16 часова, а за пријаву је потребно попунити кратак регистрациони формулар до 25. јануара у подне.
Вебинар: Како на студентску размену кроз Еразмус+ програм?
Вебинар је намењен актуелним и будућим студентима основних, мастер и докторских студија на високошколским установама у Србији који су заинтересовани да један део својих студија проведу на стипендираној студентској размени у иностранству. На вебинару ће бити речи о условима учешћа на Еразмус+ разменама, висини и обухвату стипендија, потребној документацији и начину пријаве.
Вебинар се одржава у уторак, 26. јануара од 16 до 17 часова, а за пријаву учешћа потребно је попунити кратак регистрациони формулар, најкасније до уторка, 26. јануара, у 12 часова.
Вебинар: Студирај у Србији
Фондација Темпус организује вебинар у петак, 29. јануара, у 16 часова, намењен страним студентима заинтересованим за упис или наставак студија у Србији.
Током трајања вебинара, учесници ће бити информисани о високом образовању у Србији и акредитованим високошколским установама и програмима. Осим тога, учесници ће добити најважније информације о студирању у Србији (доступни студијски програми, трајање студија, језик извођења наставе итд). На вебинару ће детаљније бити представљена и ажурирана електронска верзија каталога Study in Serbia и биће објашњене процедуре уписа, као и временски оквир за пријаве и полагање пријемних испита. Учесници ће такође моћи да добију одговоре и на практична питања у вези са животом у Србији.
Радни језик вебинара је енглески, а заинтересовани страни кандидати се могу пријавити попуњавањем регистрационог формулара до 29. јануара у 12 часова по централноевропском времену.
Учешће у догађајима других организација
Четвртак, 28. јануар
Студентски културни центар, Велика сала, Београд
Презентација: Еразмус+ студентске размене
Догађај је намењен свим студентима основних, мастер и докторских студија на високошколским установама у Србији који су заинтересовани да један део својих студија проведу у иностранству. Присутни ће сазнати више о условима учешћа у Еразмус+ студентским разменама, начину пријављивања, као и висини и обухвату стипендија и потребној документацји за пријаву.
Презентација ће се одржати 28. јануара, од 18 до 19 часова, у Великој сали Студентског културног цента у Београду (Краља Милана 48). Број учесника ће бити бити ограничен и усклађен са актуелним епидемиолошким мерама.
Сви заинтересовани за учешће могу се пријавити путем кратког пријавног формулара, најкасније до 27. јануара у 12 часова.
Сталне активности током јануара
Среда, 13, 20, 27. јануар
Практичне индивидуалне сесије уживо: Регистрација OID и PIC броја
Представници свих организација и институција (школа, предшколских и високошколских установа, невладиних организација…) које планирају да учествују први пут у Еразмус+ пројектима, а потребна им је подршка при регистрацији OID и/или PIC броја (јединствених идентификатора који се користе у пријавама Еразмус+ пројеката), могу се пријавити за индивидуалне сесије у Информативном центру Фондације Темпус у Београду.
Индивидуалнe сесијe се обавезно унапред договарају у једном од расположивих термина, за шта је потребно да заинтересовани минимум два дана унапред искажу интересовање позивом Инфо центру (011/3342-430, опција 1, 10-18 часова) или слањем поруке на е-пошту: info@tempus.ac.rs. Расположиви термини су: 13, 20. и 27. јануар од 12 до 13 часова.
Индивидуалне консултације за ученике средњих школа: Шта да радим после матуре?
Фондација Темпус – Euroguidance центар организује за матуранте индивидуалне консултације – разговоре са психологом/саветником, као још један начин подршке приликом доношења одлуке на питање: „Шта да радим после матуре?“. У овом тренутку, разговори се обављају искључиво путем Скајпа, а свој разговор можете заказати попуњавањем кратког регистрационог формулара.
Facebook live chat
Поред мејла и телефона, сви заинтересовани на располагању имају и могућност директног информисања путем друштвене мреже Facebook, коришћењем chat опције.