Aktivnosti Informativnog centra Fondacije Tempus u decembru 2018. godine

Informativni centar Fondacije Tempus (Beograd, Terazije 39, I sprat), u sklopu svog mesečnog programa aktivnosti tokom  2018. godine, organizuje niz događaja:


Četvrtak, 6. decembar

Erazmus+ projekti u oblasti opšteg, stručnog i obrazovanja odraslih  

Događaj je namenjen zaposlenima u osnovnim i srednjim školama, predškolskim i ustanovama za obrazovanje odraslih, zainteresovanim za učešće u Erazmus+ projektima u tekućem konkursnom roku. Tokom jednočasovne prezentacije, učesnici će se upoznati sa Erazmus+ projektima mobilnosti i strateških partnerstava, kroz koje je moguće povezanje i saradnja sa kolegama iz Evrope, kao i kako da takve projekte koriste za stručno i profesionalno usavršavanje i razvoj svoje ustanove.

Prezentacija se održava u četvrtak, 6. decembra, od 17-18 časova, u prostorijama Informativnog centra Fondacije Tempus.

Za prijavu je potrebno popuniti kratak registracioni formular.

Sreda, 12. decembar

Iz prve ruke Studiranje na Erazmus Mundus zajedničkom master programu

Predavanje je namenjeno svim zainteresovanima za upis celokupnih master studija u različitim državama Evrope, koji žele da iz ličnog iskustva saznaju kako izgleda konkurisanje i studiranje na jednom Erazmus Mundus zajedničkom master programu.

Događaj se održava u sredu, 12. decembra od 17-18 časova.

Za prijavu je potrebno popuniti kratak registracioni formular.

Četvrtak, 13. decembar

Radionica: Kako napisati dobar CV?

Radionica je namenjena učenicima srednjih škola, a posebno onima koji nakon srednje škole žele da stupe u svet rada ili im je CV potreban kao deo prijave za upis i/ili prijave za stipendiju. Kroz ovu besplatnu radionicu, učenici će saznati:

  • iz kojih delova se sastoji dobar CV,
  • koji su podaci koji se navode u svakom od obaveznih delova i koja je mera u njihovom navođenju,
  • zašto je važna samoprocena veština,
  • koje su najčešće greške pri sastavljanju biografije i kako ih izbeći,
  • korisne savete bazirane na iskustvu onih koji vrše odabir kandidata.

Radionica će se održati u četvrtak, 13. decembra od 14 do 17 časova u prostorijama Info centra Fondacije Tempus. Za radionicu se mogu prijaviti direktno učenici ili ih mogu prijaviti njihove razredne starešine ili nastavnici slanjem mejla Europass nacionalnom centru na europass@tempus.ac.rs.

Ponedeljak, 17. decembar

Moja Erazmus+ mobilnost – Iskustva nastavnika iz Srbije

Prezentacija i razgovor su namenjeni svim nastavnicima koji žele da iz ličnog iskustva nastavnika iz Srbije saznaju kako izgleda jedna mobilnost kroz Erazmus+ program, koje sve aktivnosti ona obuhvata i zašto je značajna za nastavnika lično, ali i za celu školu. Događaj se održava u ponedeljak, 17. decembra u 17:30 časova, u prostorijama Informativnog centra Fondacije Tempus.

Za prijavu za učešće na prezentaciji potrebno je popuniti kratak registracioni formular.

Petak, 21. decembar

Vebinar: Koraci u donošenju odluke o izboru srednje škole i studija

Fondacija Tempus – Euroguidance centar organizuje vebinar namenjen učenicima završnih razreda osnovnih i srednjih škola, ali i svim drugim zainteresovanima, u cilju podrške pri donošenju odluke o nastavku obrazovanja.

Vebinar se održava u petak, 21. decembra u 12.30 časova.

Za prijavu je potrebno popuniti kratak registracioni formular.

 

Događaji i aktivnosti izvan Informativnog centra

 

Petak, 7. decembar

Informativne sesije o Erazmus+ programu za predstavnike škola, predškolskih ustanova i organizacija u oblasti mladih

U susret novootvorenom pozivu za Erazmus+ projekte i konkursnom roku za 2019. godinu, predstavnici Informativnog centra Fondacije Tempus održaće seriju predavanja o mogućnostima za međunarodnu saradnju i profesionalno usavršavanje zaposlenih u školama, predškolskim ustanovama i omladinskim organizacijama kroz Erazmus+ program. Učesnici će, kroz jednočasovnu prezentaciju saznati kako da se, kroz finansirane projekte Erazmus+ programa, povežu i sarađuju sa kolegama iz Evrope, kao i kako da takve projekte koriste za stručno i profesionalno usavršavanje i razvoj svoje ustanove. Termini i mesta održavanja ovih prezentacija su:

  • petak, 7. decembar u 11 časova – Šabačka gimnazija, Šabac (Masarikova 13)
  • petak, 7. decembar u 14 časova – Gradska uprava, Loznica (Karađorđeva 2)

Za prijavu i dodatne informacije za navedene sesije možete se obratiti Informativnom centru Fondacije Tempus putem mejla info@tempus.ac.rs ili telefona 0113342430 (opcija 1).

 

Stalne aktivnosti tokom decembra

Individualne konsultacije za učenike srednjih škola: Šta da radim posle mature?

Fondacija Tempus – Euroguidance centar organizuje za maturante individualne konsultacije – razgovore sa psihologom/savetnikom, kao još jedan način podrške prilikom donošenja odluke na pitanje: „Šta da radim posle mature?“. Tokom meseca novembra konsultacije se održavaju svakog četvrtka (6, 13, 20. i 27. decembar) u periodu od 14 do 17 časova u prostorijama Info centra Fondacije Tempus (Terazije 39, Beograd). Za učenike koji nisu iz Beograda, razgovori se odvijaju putem Skajpa.

Za prijavu na individualne konsultacije je potrebno popuniti kratak registracioni formular.

Registracija PIC broja – praktične sesije

Predstavnici svih organizacija i institucija (škola, predškolskih i visokoškolskih ustanova, nevladinih organizacija…) koje po prvi put planiraju da učestvuju u Erazmus+ projektima, na radionici će, uz podršku i vođenje, moći da registruju PIC broj – jedinstveni identifikacioni kod koji se koristi prilikom popunjavanja prijava projekata u okviru Erazmus+ programa, kao i nekoliko drugih programa EU.

Sesije se održavaju sredom (5, 12, 19. i 26. decembar) od 12 do 13 časova.

Za učešće na sesijama nije potrebna prijava, a potrebno je pripremiti osnovne podatke o organizaciji (kontakt podaci, matični broj, PIB, kontakt osoba) i poneti sa sobom laptop ili tablet.

Facebook live chat

Svi oni koji nisu u mogućnosti da posete Informativni centar Fondacije Tempus i iz prve ruke dobiju željene informacije, pored mejla i telefona, na raspolaganju imaju i mogućnost direktnog informisanja putem društvene mreže Facebook, korišćenjem chat opcije.

Svake srede od 16-17 časova i svakog petka od 12-13 časova, predstavnici Fondacije Tempus su na raspolaganju za pitanja putem live chat komunikacije na društvenoj mreži Facebook.

Za sve dodatne informacije možete posetiti Informativni centar Fondacije Tempus svakog radnog dana od 10 do 18 časova na adresi Terazije 39/I, Beograd, kao i kontaktirati putem telefona 011 33 42 430 (opcija 1) ili putem mejla info@tempus.ac.rs.