Aktivnosti Info centra u decembru 2021. godine

Informativni centar Fondacije Tempus (Beograd, Terazije 39, I sprat), u sklopu svog mesečnog programa aktivnosti tokom decembra 2021. godine organizuje događaje:

Ponedeljak, 6. decembar

Vebinar: Kako da uspešno kreirate novi Europass CV?

U sklopu Erazmus+ nedelje, Informativni centar Fondacije Tempus organizuje praktičan, jednočasovni vebinar namenjen studentima, učenicima, mladima, nastavnicima, zaposlenim osobama i tražiocima posla, kao i svim osobama koje žele da saznaju kako se koristi inovirana Europass platforma. Na vebinaru će biti demonstrirano kako se vrši registracija na Europass platformi, kako se na njoj kreiraju, čuvaju, dele i sa nje izvoze Europass profil (portfolio), radna biografija (CV) i propratno pismo, kao i koje dodatne funkcionalnosti u svrhu obrazovanja i zapošljavanja nudi ova platforma.

Vebinar se održava u ponedeljak, 6. decembra, sa početkom u 17 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular, do 5. decembra u 23.59 časova.

Četvrtak, 9. decembar

Studentski kulturni centar Beograd (velika sala)

Prezentacija: Erazmus+ projekti za osnovne i srednje škole i predškolske ustanove

U okviru Erazmus+ nedelje, Informativni centar Fondacije Tempus u saradnji sa Studentskim kulturnim centrom Beograd organizuje prezentaciju namenjenu zaposlenima u osnovnim i srednjim školama i predškolskim ustanovama zainteresovanim za učešće u Erazmus+ projektima u oblasti opšteg i stručnog obrazovanja i obuka. Učesnici će iz prve ruke moći da čuju iskustva i savete kolega iz ŠOSO „Anton Skala“ iz Beograda o podnošenju i sprovođenju projekata, sa posebnim osvrtom na temu inkluzije.

Pored toga, učesnici će od predstavnika Info centra Fondacije Tempus biti u prilici da saznaju opšte informacije o tome kakve mogućnosti za profesionalno usavršavanje nudi Erazmus+ program, koje sve aktivnosti u inostranstvu se mogu sprovoditi u okviru projekata mobilnosti (KA1), šta su to projekti saradnje (KA2), koji su uslovi učešća, rokovi za podnošenje projektnih prijava i kakvu podršku u tom procesu mogu dobiti od Fondacije Tempus.

Prezentacija će se održati u četvrtak, 9. decembra od 18 do 19 časova, u velikoj sali Studentskog kulturnog centa u Beogradu (Kralja Milana 48). Broj učesnika će biti ograničen i usklađen sa epidemiološkim merama. Za prijavu učešća je potrebno popuniti kratak prijavni formular najkasnije do 9. decembra u 12 časova.

Utorak, 14. decembar

Vebinar: Izbor srednje škole

Vebinar je namenjen učenicima 8. razreda osnovnih škola, kao podrška pri razmišljanju o srednjim školama (obrazovnim profilima) i njihovom rangiranju prilikom sastavljanja liste želja. Pored predstavljanja čestih pitanja i dilema sa kojima se mali maturanti susreću dok razmišljaju o izboru srednje škole, biće predstavljene praktične smernice za donošenje odluke o narednom nivou obrazovanja.

Vebinar se održava u utorak 14. decembra od 12.30 do 13.15 časova. Prijavljivanje se vrši do utorka 14. decembra do 9 časova popunjavanjem registracionog formulara.

Sreda, 15. decembar

Vebinar: Šta nakon srednje škole? Koraci u donošenju odluke o izboru studijskog programa

Na vebinaru će biti predstavljena česta pitanja i problemi sa kojima se maturanti susreću dok razmišljaju o izboru studija kao i praktične smernice prilikom donošenja odluke o narednom nivou obrazovanja. Učesnici će imati prilike da postave pitanja u vezi sa temom i da iznesu svoje komentare.

Vebinar se održava u sredu, 15. decembra od 12.30 do 13.15 časova. Prijavljivanje se vrši do srede, 15. decembra do 9 časova popunjavanjem registracionog formulara.

Sreda, 15. decembar

Vebinar: Erazmus+ mobilnost nastavnika u Francusku

Fondacija Tempus i Francuski institut u Srbiji pozivaju nastavnike i stručne saradnike iz osnovnih i srednjih škola, predškolskih i ustanova koje se bave obrazovanjem odraslih, koji su zainteresovani da se preko Erazmus+ programa profesionalno usavršavaju u Francuskoj i sarađuju sa kolegama iz te zemlje, da se prijave na besplatni vebinar koji se održava u sredu, 15. decembra.

Učesnici će moći da saznaju osnovne informacije o novootvorenom pozivu za podnošenje Erazmus+ projekata, mogućnostima koje projekti nude za mobilnost u svrhu profesionalnog usavršavanja, uslovima učešća i rokovima za podnošenje projektnih prijava. Takođe će biti predstavljene prilike za učenje i usavršavanje francuskog jezika u okviru Francuskog instituta u Srbiji, kao jedan od mogućih vidova pripreme za mobilnost. Učesnici će iz prve ruke moći da čuju i iskustva i savete koleginice koja je učestvovala na Erazmus+ mobilnosti u Francuskoj.

Vebinar će se održati u sredu, 15. decembra od 16 do 17 časova. Za prijavu učešća je potrebno popuniti kratak prijavni formular najkasnije do 15. decembra u 12 časova.

Sreda, 22. decembar

Vebinar: Mogućnosti za mobilnost studenata kroz Erazmus+ program

Vebinar je namenjen sadašnjim i budućim studentima svih nivoa studija na državnim i privatnim visokoškolskim ustanovama u Srbiji koji su zainteresovani za učešće u Erazmus+ stipendiranim studentskim razmenama i praksama u inostranstvu.

Na vebinaru će biti reči o uslovima učešća na Erazmus+ razmenama, visini i obuhvatu stipendija, potrebnoj dokumentaciji i načinu prijave. Takođe će biti pružene informacije o dodatnom obuhvatu stipendije za koji se mogu prijaviti studenti sa hendikepom i studenti u nepovoljnom socio-ekonomskom položaju.

Vebinar se održava u sredu, 22. decembra od 16 do 17 časova. Za učešće na vebinaru potrebno je popuniti kratak prijavni formular, najkasnije do 21. decembra u 15 časova.

Sreda, 29. decembar

Vebinar: Studiraj u Srbiji

Fondacija Tempus organizuje vebinar u sredu, 29. decembra, u 16 časova, namenjen stranim studentima zainteresovanim za upis ili nastavak studija u Srbiji.

Tokom trajanja vebinara, učesnici će biti informisani o visokom obrazovanju u Srbiji i akreditovanim visokoškolskim ustanovama i programima. Osim toga, učesnici će dobiti najvažnije informacije o studiranju u Srbiji (dostupni studijski programi, trajanje studija, jezik izvođenja nastave itd). Na vebinaru će detaljnije biti predstavljena ažurirana elektronska verzija kataloga Study in Serbia i biće objašnjene procedure upisa, kao i vremenski okvir za prijave i polaganje prijemnih ispita. Učesnici će takođe moći da dobiju odgovore i na praktična pitanja u vezi sa životom u Srbiji.

Radni jezik vebinara je engleski, a zainteresovani strani kandidati se mogu prijaviti popunjavanjem registracionog formulara do 28. decembra u 15 časova.

Stalne aktivnosti tokom decembra

Sreda, 1, 15, 22. i 29. decembar

Praktične individualne sesije uživo: Registracija OID i PIC broja

Predstavnici svih organizacija i institucija (škola, predškolskih i visokoškolskih ustanova, nevladinih organizacija…) koje planiraju da učestvuju prvi put u Erazmus+ projektima, a pltrebna im je podrška pri registraciji ODI i/ili PIC broja (jedinstveni identifikatori koji se koriste u prijavama Erazmus+ projekata), mogu se prijaviti za individualne sesije u Informativnom centru Fondacije Tempus u Beogradu.

Individualne sesije se obavezno unapred dogovaraju u jednom od raspoloživih termina, za šta je potrebno da zainteresovani minimum dva dana unapred iskažu interesovanje pozivom Info centru (011/3342-430, opcija 1, 10-18 časova) ili slanjem poruke na e-poštu: info@tempus.ac.rs. Sesije je moguće organizovati i onlajn. Raspoloživi termini su: 1, 15, 22. i 29. decembar od 12 do 13 časova.

Individualne konsultacije za učenike srednjih škola: Šta da radim posle mature?

Fondacija Tempus – Euroguidance centar organizuje za maturante individualne konsultacije – razgovore sa psihologom/savetnikom, kao još jedan način podrške prilikom donošenja odluke na pitanje: „Šta da radim posle mature?“. U ovom trenutku, razgovori se obavljaju isključivo putem Skajpa, a svoj razgovor možete zakazati popunjavanjem kratkog registracionog formulara.

Facebook live chat

Pored mejla i telefona, svi zainteresovani na raspolaganju imaju i mogućnost direktnog informisanja putem društvene mreže Facebook, korišćenjem chat opcije.

Svake srede od 16 do 17 časova i svakog petka od 12 do 13 časova, predstavnici Fondacije Tempus su na raspolaganju za pitanja putem live chat komunikacije na društvenoj mreži Facebook.

Za sve dodatne informacije možete kontaktirati Fondaciju Tempus putem telefona 011 33 42 430 (opcija 1) ili putem mejla info@tempus.ac.rs.

Skip to content