Opis poslova:
- staranje o telefonskim pozivima i preusmeravanje;
- prijem stranaka i posluženje;
- prijem, zavođenje i slanje pošte Fondacije;
- servisiranje liste kontakata Fondacije i unošenje kontakata u bazu Fondacije;
- arhiviranje dokumentacije;
- podrška u organizaciji događaja;
- nabavke kancelarijskog i potrošnog materijala;
- staranje o tehničkoj opremi i kancelarijskom materijalu Fondacije;
- staranje o arhivi i biblioteci Fondacije;
- staranje o službenim vozilima Fondacije;
- skeniranje, fotokopiranje i faksiranje dokumenata, kao i ostali administrativni poslovi;
- pružanje tehničke i administrativne podrške u svakodnevnom radu Fondacije;
- praćenje tekućih aktivnosti Fondacije radi obavljanja posla iz svog delokruga;
- obavljanje i drugih poslova u skladu sa odlukom neposrednog rukovodioca, upravitelja i internim aktima Fondacije.
Uslovi:
- diploma srednjeg obrazovanja – koja odgovara starom IV nivou stručne spreme (gimnazija ili srednja stručna škola);
- poznavanje engleskog jezika na nivou B2;
- poznavanje francuskog i nemačkog jezika je poželjno;
- najmanje godinu dana radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
- sposobnost rada sa programima koji su deo Microsoft Office paketa;
- dobre komunikacione veštine;
- sposobnost za rad u timu;
- posedovanje vozačke dozvole B kategorije i sposobnost aktivne vožnje.
Konkurs je otvoren do 19.07. 2016. godine u 23:59 časova.
Fondacija Tempus će vršiti testiranje svih kandidata koji uđu u uži izbor i to:
1. Testiranje poznavanja engleskog jezika (pod šifrom) je eliminaciono
(Ukoliko je kandidat već polagao engleski jezik prilikom učešća na našim prethodnim konkursima, i nakon toga prošao u sledeći krug konkursa, potrebno je da taj podatak napomene u prijavi.)
2. Testiranje sposobnosti poslovne korespondencije (pod šifrom)
Prijave se podnose isključivo putem elektronske pošte, na adresu hr@tempus.ac.rs – predmet: Asistent/kinja za administrativne poslove. Potrebno je poslati:
- CV, tj. biografiju
- Motivaciono pismo
- Skeniranu kopiju diplome,
- Dokaz o radnom iskustvu (fotokopija radne knjižice, uverenja o volontiranju i svako drugo uverenje o radnom stažu)
Očekuje se da će početak rada biti krajem jula/početkom avgusta 2016 godine. Ugovor o radu se zasniva na određeno vreme sa mogućnošću kasnijeg zaposlenja na neodređeno vreme.
Fondacija Tempus zadržava pravo da kontaktira samo kandidate koji uđu u uži izbor, kao i pravo da poništi ili produži ovaj konkurs ili da u slučaju da prijavljeni kandidati ne zadovoljavaju tražene kriterijume, nekom od kandidata ponudi mogućnost zaposlenja za neko drugo radno mesto, a u skladu sa Pravilnikom o sistematizaciji radnih mesta Fondacije Tempus.
U cilju ispunjavanja zakonske obaveze, prema članu 24. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba sa invaliditetom, kao afirmativna mera, prilikom odabira kandidata za ovu poziciju prednost će biti data osobama sa invaliditetom.