Konkurs za Asistenta/kinju za administrativne poslove

Opis poslova:

  • staranje o telefonskim pozivima i preusmeravanje;
  • prijem stranaka i posluženje;
  • prijem, zavođenje i slanje pošte Fondacije;
  • servisiranje liste kontakata Fondacije i unošenje kontakata u bazu Fondacije;
  • arhiviranje dokumentacije;
  • podrška u organizaciji događaja;
  • nabavke kancelarijskog i potrošnog materijala;
  • staranje o tehničkoj opremi i kancelarijskom materijalu Fondacije;
  • staranje o arhivi i biblioteci Fondacije;
  • staranje o službenim vozilima Fondacije;
  • skeniranje, fotokopiranje i faksiranje dokumenata, kao i ostali administrativni poslovi;
  • pružanje tehničke i administrativne podrške u svakodnevnom radu Fondacije;
  • praćenje tekućih aktivnosti Fondacije radi obavljanja posla iz svog delokruga;
  • obavljanje i drugih poslova u skladu sa odlukom neposrednog rukovodioca, upravitelja i internim aktima Fondacije.

 

Uslovi:

  • diploma srednjeg obrazovanja – koja odgovara starom IV nivou stručne spreme (gimnazija ili srednja stručna škola);
  • poznavanje engleskog jezika na nivou B2;
  • poznavanje francuskog i nemačkog jezika je poželjno;
  • najmanje godinu dana radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • sposobnost rada sa programima koji su deo Microsoft Office paketa;
  • dobre komunikacione veštine;
  • sposobnost za rad u timu;
  • posedovanje vozačke dozvole B kategorije i sposobnost aktivne vožnje.

 

Konkurs je otvoren do 19.07. 2016. godine u 23:59 časova.

 

Fondacija Tempus će vršiti testiranje svih kandidata koji uđu u uži izbor i to:

1. Testiranje poznavanja engleskog jezika (pod šifrom) je eliminaciono

(Ukoliko je kandidat već polagao engleski jezik prilikom učešća na našim prethodnim konkursima, i nakon toga prošao u sledeći krug konkursa, potrebno je da taj podatak napomene u prijavi.)

2. Testiranje sposobnosti poslovne korespondencije (pod šifrom)

 

Prijave se podnose isključivo putem elektronske pošte, na adresu hr@tempus.ac.rs – predmet: Asistent/kinja za administrativne poslove. Potrebno je poslati:

  • CV, tj. biografiju
  • Motivaciono pismo
  • Skeniranu kopiju diplome,
  • Dokaz o radnom iskustvu (fotokopija radne knjižice, uverenja o volontiranju i svako drugo uverenje o radnom stažu)

 

Očekuje se da će početak rada biti krajem jula/početkom avgusta 2016 godine. Ugovor o radu se zasniva na određeno vreme sa mogućnošću kasnijeg zaposlenja na neodređeno vreme.

Fondacija Tempus zadržava pravo da kontaktira samo kandidate koji uđu u uži izbor, kao i pravo da poništi ili produži ovaj konkurs ili da u slučaju da prijavljeni kandidati ne zadovoljavaju tražene kriterijume, nekom od kandidata ponudi mogućnost zaposlenja za neko drugo radno mesto, a u skladu sa Pravilnikom o sistematizaciji radnih mesta Fondacije Tempus.

 

U cilju ispunjavanja zakonske obaveze, prema članu 24. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba sa invaliditetom, kao afirmativna mera, prilikom odabira kandidata za ovu poziciju prednost će biti data osobama sa invaliditetom.