Vebinar: Evropske politike i strategije u obrazovanju odraslih na EPALE

Fondacija Tempus – EPALE Srbija nacionalni tim za podršku organizuje vebinar na temu „Evropske politike i strategije u obrazovanju odraslih na EPALE, koji će biti održan u sredu, 28. oktobra 2020. u 16 sati.

Cilj vebinara je predstavljanje resursa i materijala koje EPALE platforma nudi donosiocima odluka, istraživačima i onima koji se bave osmišljavanjem programa obuka za odrasle – predstavnicima ministarstava, Nacionalne službe za zapošljavanje, Privredne komore, univerziteta, institucija koje se bave obrazovanjem odraslih,  ali i svima ostalima koji bi želeli da saznaju nešto više o aktuelnim evropskim politikama i strategijama u oblasti obrazovanja odraslih.

Na vebinaru, učesnici će moći da saznaju šta sve sadrži sekcija EPALE platforme pod nazivom Politike EU – informacije o ključnim strateškim dokumentima, Evropskoj agendi za obrazovanje odraslih, programima kroz koje EU finansira ovaj sektor, brojnim istraživanjima, studijama i statističkim podacima o obrazovanju i veštinama odraslih u zemljama Evrope. Pored toga, biće reči i o novim sekcijama EPALE platforme – otvorenim obrazovnim resursima (OER) i masovnim otvorenim onlajn kursevima (MOOC) i mogućnostima koje oni nude.

Prijava za učešće na ovom vebinaru vrši se isključivo popunjavanjem registracionog formulara.

Rok za prijavu je ponedeljak, 26. oktobar do 23:59 časova. Nakon isteka roka, link za pristup vebinaru biće poslat prijavljenim učesnicima putem mejla.

Za sve dodatne informacije možete se obratiti EPALE Srbija nacionalnom timu za podršku putem telefona i e-pošte:

Telefon: 011/33 42 430, opcija 3

E-pošta: adult-education@tempus.ac.rs

EPALE platforma namenjena je profesionalcima u oblasti obrazovanja odraslih u Evropi (nastavnicima, profesorima, trenerima, istraživačima, organizatorima, donosiocima odluka) i omogućava svima koji se bave ili su zainteresovani za obrazovanje odraslih da se virtuelno sastanu na jednom mestu i razmene svoja znanja, iskustva, pitanja i dobre prakse.