Aktivnosti Informativnog centra Fondacije Tempus u decembru 2023. godine

Informativni centar Fondacije Tempus (Beograd, Terazije 39, I sprat), u okviru svog mesečnog programa aktivnosti tokom decembra 2023. godine, organizuje događaje:

Četvrtak, 7. decembar

Vebinar: Kako da se prijaviš za Erazmus Mundus zajednički master program?

Informativni centar Fondacije Tempus organizuje vebinar u četvrtak, 7. decembra od 16 do 17 časova, namenjen svim aktuelnim i svršenim studentima koji su zainteresovani za konkurisanje za celokupne stipendirane master studije na nekom od Erazmus Mundus zajedničkih master programa.

Na vebinaru, učesnicima će biti prikazano kako se pretražuje katalog Erazmus Mundus master programa, potrebna dokumentacija i način prijave, kao i druge relevantne informacije.

Vebinar se održava u četvrtak, 7. decembra od 16 do 17 časova. Za učešće na vebinaru potrebno je da se popuni kratak prijavni formular, najkasnije do 7. decembra u 12 časova. Elektronski formular je dostupan na ovom linku. 

Sreda, 13. decembar

Vebinar:Izbor srednje škole

U okviru ove teme biće predstavljena česta pitanja i dileme sa kojima se mali maturanti susreću dok razmišljaju o izboru srednje škole i obrazovnog profila, kao i praktične smernice prilikom donošenja odluke o narednom nivou obrazovanja. 

Učešće na vebinaru je besplatno, a prijavljivanje se vrši putem elektronskog formulara koji je dostupan ovde, najkasnije do 12. decembra 2023. godine u 15 časova.

Petak, 15. decembar

Vebinar: Kako da registruješ organizaciju za učešće u Erazmus+ programu (registracija OID broja)?

OID (Organisation ID) broj se koristi za sve vrste Erazmus+ projekata za koje se prijave  podnose nacionalnim agencijama za Erazmus+ program.

Sa ciljem opšteg informisanja, Fondacija Tempus vebinar posvećuje organizacijama i ustanovama aktivnim u sektorima obrazovanja, mladih i sporta koje žele da učestvuju u Erazmus+ programu i dodatno se informišu o koracima za registraciju OID broja.

Vebinar se održava u petak, 15. decembra od 16 do 17 časova. Za učešće je potrebno da se popuni kratak prijavni formular, najkasnije do 15. decembra u 12 časova. Elektronski formular je dostupan na ovom linku. 

Sreda, 20. decembar

Vebinar:Šta nakon srednje škole – koraci u donošenju odluke o izboru studijskog programa

Vebinar „Šta nakon srednje škole? Koraci u donošenju odluke o izboru studijskog programa“ namenjen je učenicima srednje škole, a cilj vebinara jeste predstavljanje koraka u donošenju i realizaciji odluke kao i pripremi za naredne faze karijernog razvoja (poput prilagođavanja na novu sredinu). Tokom vebinara biće predstavljena česta pitanja i problemi sa kojima se maturanti susreću dok razmišljaju o izboru studija kao i praktične smernice prilikom donošenja odluke o narednom nivou obrazovanja. Učesnici će imati prilike da postave pitanja u vezi sa temom i da se iznesu svoje komentare.

Učešće na vebinaru je besplatno, a prijavljivanje se vrši putem elektronskog formulara koji je dostupan na ovom linku, najkasnije do 19. decembra 2023. godine u 15 časova.

Ponedeljak, 25. decembar

Vebinar: Eurodesk ‒ prozor u svet mogućnosti za mlade

Fondacija Tempus, kao Nacionalni Eurodesk centar, organizuje vebinar namenjen svim mladim osobama, starosti od 13 do 30 godina, kao i osobama koje rade sa mladima (omladinskim radnicima), a žele da se informišu o prilikama za mobilnost mladih u Evropi, kao i o samoj Eurodesk mreži koja te prilike promoviše.

Učesnici vebinara moći će da se upoznaju sa Eurodesk sajtom, Eurodesk bazom mogućnosti za mobilnost, koja pruža informacije i mogućnost pretrage prilika za školovanje, volontiranje ili obavljanje prakse u inostranstvu.

Vebinar se održava u ponedeljak, 25. decembra od 1do 17 časova. Za učešće na vebinaru potrebno je da se popuni kratak prijavni formular, najkasnije do 25. decembra u 12 časova. Elektronski formular je dostupan na ovom linku. 

Sreda, 27. decembar

Vebinar:Šta nakon mature?

Vebinar „Šta nakon mature?“ namenjen je učenicima osnovnih i srednjih škola, a u okviru ove teme učenici će saznati kako da istraže i definišu različite opcije za svoju buduću karijeru, nauče o tehnikama i kriterijumima donošenja odluka i resursima koji im mogu biti od pomoći. Tokom vebinara biće predstavljena česta pitanja i problemi sa kojima se maturanti susreću dok razmišljaju o izborusrednje škole ili studija kao i praktične smernice prilikom donošenja odluke o narednom nivou obrazovanja. Učesnici će imati prilike da postave pitanja u vezi sa temom i da se iznesu svoje komentare.

Učešće na vebinaru je besplatno, a prijavljivanje se vrši putem elektronskog formulara koji je dostupan na ovom linku, najkasnije do 26. decembra 2023. godine u 15 časova.

Stalne aktivnosti tokom decembra

Sreda, 6, 13, 20. i 27. decembar

Praktične individualne sesije uživo: Registracija OID i PIC broja

Predstavnici svih organizacija i institucija (škola, predškolskih i visokoškolskih ustanova, nevladinih organizacija…) koje planiraju da učestvuju prvi put u Erazmus+ projektima, a potrebna im je podrška pri registraciji OID i/ili PIC broja (jedinstveni identifikatori koji se koriste u prijavama Erazmus+ projekata), mogu da se prijave za individualne sesije u Informativnom centru Fondacije Tempus u Beogradu.

Individualne sesije se obavezno unapred dogovaraju u jednom od raspoloživih termina, za šta je potrebno da zainteresovani minimum dva dana unapred iskažu interesovanje pozivom Info centru (011/3342-430, opcija 1, 9‒17 časova) ili slanjem poruke na adresu: info@tempus.ac.rs. Sesije mogu da se organizuju i onlajn. Raspoloživi termini su: 6, 13, 20. i 27. decembar od 12 do 13 časova.

Euroguidance individualne konsultacije

Individualne konsultacije ‒ razgovori sa psihologom/pedagogom za učenike koji imaju dileme u vezi sa izborom srednje škole/fakulteta održavaju se onlajn utorkom od 10 do 12 i četvrtkom od 14 do 16 časova, a obavezno je prethodno zakazivanje popunjavanjem registracionog formulara koji je dostupan na ovom linku.  

Sve aktivnosti podrške učenicima su besplatne, a više informacija  dostupno je ovde.  

Facebook live chat

Pored imejla i telefona, svi zainteresovani na raspolaganju imaju i mogućnost direktnog informisanja putem društvene mreže Facebook, korišćenjem chat opcije.

Svake srede, od 16 do 17 časova, i svakog petka, od 12 do 13 časova, predstavnici Fondacije Tempus su na raspolaganju za pitanja putem live chat komunikacije na društvenoj mreži Facebook.

Za sve dodatne informacije možete da kontaktirate sa Fondacijom Tempus telefonom na broj 011 33 42 430 (opcija 1) ili slanjem imejla na adresu info@tempus.ac.rs.

Skip to content